منبع تغذیه جریان مستقیم 24-74 ولت


منبع تغذیه جریان مستقیم 24-74 ولت


این قطعه برای تامین برق مصرفی در کامپوننت های میکروپروسسوری استفاده می شود.


این قطعه با هدف مورد استفاده قرار گرفتن بر روی سیستمهای PLC و یا سیستمهای میکروپروسسوری طراحی و تولید شده است.

شرکت سبز اندیش صنعت که زیرمجموعه گروه صنعتی ویستا صنعت پرشین است، طراح این قطعه بوده است.   قطعاتی که به مشتریان ارایه خواهد شد، با شماره فنی شرکت ویستا صنعت پرشین VSPG-2005 ارایه خواهد شد.
منبع تغذیه برق جریان مستقیم 74 ولت را به 24 ولت جریان مستقیم تبدیل می کند. این ولتاژ به مصرف ماجول کارتهای سیستمهای PLC و نیز میکروپروسسور خواهند رسید. این محصول می تواند جریان پیوسته سه آمپری را برای سیستم شما تامین کند.
مقاطع ورودی و خروجی این سیستم کاملاً از همدیگر ایزوله  و مجزا هستند. این دستگاه به صورت هوشمندانه مدار خود را زمانی که با خطایی و یا شرایط غیر عادی مواجه می شود، راه اندازی مجدد می کند و به این امر مادامی که ایراد برطرف گردد ادامه می دهد. تا زمانی که مداری که این دستگاه برای تامین ولتاژ آن به کار رفته است، با ایراد مثلاً اتصالی مدار مواجه باشد، اجازه برقرار شدن مدار را نخواهد داد.
این دستگاهها در ده سال گذشته بر روی لکوموتیوهای راه آهن ایران مورد استفاده قرار گرفته اند.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید کاتالوگ مجزای این محصول و یا کاتالوگ کامل را از سایت ما دریافت نموده مورد مطالعه قرار دهید.
این دستگاه دارای گارانتی یکساله از زمان تحویل به مشتری می باشد.

جهت سفارش خرید این قطعه به صورت آن لاین لطفاً به صفحه سفارشات مراجعه نمایید. با وارد کردن هر یک از موارد "شماره فنی" و یا "شماره فنی معادل" مشخصات کامل قطعه را مشاهده خواهید نمود و می توانید تعداد مورد درخواست خودتان را وارد نمایید.